keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Tilkkupeitto


On minulla taas pari omaakin työtä valmiina, mutta ne on vielä kuvaamatta, joten laitetaan vielä muiden tekemiä ihanuuksia. Eli mitäpä sitten tästä sanotte? :) Eikö ole ihana! :) Siskoni on tämän minulle tehnyt, minun kärsivällisyys ei luultavasti riittäisi tähän. :) Varsinkin, kun koko peitto (sängyn leveys on 120 cm) on käsin tikattu.
Peitolla on semmoinen tarinakin, kun isäni äiti, pikku-mummu (hän oli hyvin pienikokoinen ihminen ja häntä sanottiin siksi pikku-mummuksi) osti minulle ja serkkutytölleni Sarah Kay -kankaat silloin kun oltiin tyttösiä. Hän ompeli niistä meille nuorisotäkkiin sopivat pussilakanat. Kun täkkini sitten isoni, pussilakana jäi käyttämättä ja lojui vuosikaudet kankaitteni joukossa, josta sisareni sen sitten bongasi. Kun sanoin, että en ole keksinyt mitä siitä voisi tehdä, sisko ehdotti, että saako hän tehdä siitä minulle tilkkupeiton? Eihän tuommoisesta voi kieltäytyä. :D  Suostuin siis ilomielin ja nyt mummolta saatu pussilakana jatkaa elämäänsä ihanana peittona. Iso kiitos siskolle! :) Ja lämmin ajatus myös pikku-mummulle sinne pilvien päälle. <3 br="">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti