perjantai 3. heinäkuuta 2009

Lehtipeflettejä ja energiaa





Koko viikko on ollut aurinkoisia päiviä! :) Tänään näyttää olevan vähän viileämpää, ainakin näin aamusta. Olen oleillut töiden jälkeen aika paljon ulkona puuhastellen kaikenlaista, joten iltasella ei ole ennättänyt/malttanut tehdä juurikaan käsitöitä. Jotain valmista kuitenkin; tein käsityölehden kaavalla kesäiset pefletit saunaan. :) Kangas oli ehkä hieman ohutta tarkoitukseen, kun en silloin ompelupuuskassani muuta löytänyt. Ja kun en laittanut tukikangastakaan, niin reuna jäi pikkuisen liekkuiseksi. Mutta kyllä ne siellä pyllyn alla silenee.. ;) Näitä oli nopea ja mukava tehdä, luultavasti tekaisen vielä muutaman lisää. :)
Olen askarrellut myös energia-albumia. :) Olen vuosien varrella kerännyt talteen lehdistä ja muualta mukavia sarjakuvia, kauniita kuvia, kivoja ajatuksia jne. Nyt sitten hyödynnän ne tällä tavoin, eli sommittelen ja liimaan vihkoon. Albumista on tarkoitus tulla pahan päivän pelastaja, elikkä kun tuntuu, että kaikki tökkää, niin toivon saavani positiivisuutta selailemalla tätä. :) Toinen versio on sellainen, johon olen liimannut askartelumalleja ja kuvia, joista saa ideoita ja inspiraatiota.
Hui, työmaa odottaa minua taas, mutta sitten koittaa kolmen viikon vapaus ;) ja paikkakunnalla olevat Weteraanikonepäivät, joista lisää vähän myöhemmin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti