maanantai 16. marraskuuta 2009

Viikonlopun puuhasteluja

Viikonloppuna tilkkupeittoni näki vihdoin päivänvalon. :) Mutta kiitos siitä kuuluu kyllä äidille. Tässä taannoin sommittelimme yhdessä peiton tilkut oikeaan järjestykseen ja äiti kysäisi, haittaako minua jos hän joutessaan ompelee jotain kokoon. Annoin luvan ja nyt kun eilen menimme käymään niin tämä ihana odotti meitä valmiina!! :)


No, itse asiassa tästä piti tulla soittohuoneen sänkypeitto ja vielä sinisävyinen(!) mutta sorruin kuitenkin taas väreihin. Levitimme peiton makuuhuoneeseen, koska vanha päiväpeitto oli jo niin kulunut ja ratkeillut. Tarkoitus olisi keväällä tehdä toinen vähän "romanttisempi" joka olisi sitten oikein tarkoitettu tänne makkariin. ;)



Viikonloppuna valmistui myös uusi paita. Tämä on ihan peruspaita, mutta minusta tuo kauluksen kikka oli ihan kiva. Vähän erilainen. :)


Aamulla sitten päättelin yhdet "reissusukat". Sellaiset ne on siksi, kun olen kutonut ne suurimmaksi osaksi automatkojen aikana. Sukankutominen onkin jäänyt nyt muuten vähän vähemmälle. Yritin muuten etsiä tätä lankaa, että olisin kokeillut värkätä siitä villapaitaa tai -takkia, mutta sävy on vissiin lopetettu jo. Toki tuommoista siniraitaista löytyy, mutta ei ihan just näillä sävyillä.


3 kommenttia:

  1. Vautsivau, mikä tilkkupeitto !!
    Kumpa itsekin saisin aikaseksi..
    kovan työn olette tehneet, mutta on kyllä sen arvoinenkin.

    VastaaPoista
  2. Peitto on kaunis ja upea!
    Mutta sorke mä olen ihan hillitön villasukka fani ja niihin tarttu katse ihan eka :D Villasukissa on elämän tuntua ja arjen kauneutta.

    VastaaPoista
  3. Kiitos naiset. :) Itse tykkäsin kanssa peitosta, vaikka siitä tuli tosiaan taas värikkäämpi kuin alun perin piti. ;)
    Kiti, mäkin tykkään sukista kovasti. Mulla on kylmät varpaat ja pidän sukkia ympäri vuoden. ;) Kesäksi olen kutonut ihan lyhytvartisia. Yhdet on taas valmiina. Laitan kuvaa kunhan ennätän koristella ne. ;)

    VastaaPoista