keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Tässäpä haastetta kerrakseen...

..sillä minä olen vielä vähän tumpelo näissä linkki- ja kuva-asioissa. ;)

Anyway, Tiialle kiitos kaunis haasteesta. :)




Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:
-Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
-Kopioi kuva ja liitä blogiisi
-Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
-Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
-Anna tunnustus seitsemälle
-Linkitä nämä blogissasi
-Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

Minun seitsemän paljastustani ovat seuraavat:

1. Keräilen Aku Ankan taskukirjoja ja minulla on hyllyssä ne kaikki tähän mennessä ilmestyneet 358 kappaletta + päälle teema- ja erikoisnumerot. Ja tietysti myös minitaskarit. :)

2. Haaveenani on mennä joskus johonkin ihanaan vaatekauppaan, etsiä asiantunteva myyjä ja pyytää häntä etsimään muutama juuri minulle sopiva asukokonaisuus hinnasta välittämättä.

3. Haluaisin omakotitalon, jossa on vinokattoinen vinttikamari.

4. Minusta olisi ihana päästä joskus kiertämään Helsingin kirpputoreja ihan kaikessa rauhassa ja paksun rahapussin (ja peräkärryn?) kanssa ;)

5. Lempparinäyttelijäni on Johnny Depp... ah.. ja Donald Sutherland!!

6. Teen omia lauluja ja olen esittänyt niitä myös Remu Aaltoselle, joka kerran vieraili luonani yhden lehtijutun teon yhteydessä ;)

7. Pelkään ihan kamalasti hämähäkkejä!! (Tätä tietoa ette sitten saa käyttää hyväksenne!) ;)


Tähän asti kaikki hyvin. Mutta kokeillaanpas nyt linkittää seuraavat haastettavat:
1. Tellu
2. Marianne
3. Hattara
4. Neiti Näpertäjä
5. Willis
6. Nomppis
7. Aatuska

Haa, tässä kaikki, mutta enpä kerro kauanko siihen meni. ;)

4 kommenttia:

  1. Kiitos kaunis!
    Ihana blogi sinulla <3

    VastaaPoista
  2. Heippa! Haaste vastaanotettu:) Kiitos!

    VastaaPoista
  3. =)♥ Voi pumpuliina... Olen vaan kyllä niin kamalan huono ja mukakiireinen kai tekemään näitä tämmöisiä haasteita.. =/ taitaa jäädä väliin.. Kiitosta kuitenkin.. =D

    VastaaPoista