keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Hippiäisen syyslook :)

Olen minä täällä. ;) Taas on mennyt liian pitkä aika edellisestä postauksesta. Johtunee siitä, että olen vaihteeksi istunut kitaran kanssa kaikki illat soitellen, laulellen ja sävellellen. Aikaansaannoksena on sentään puolenkymmentä uutta laulua. Niitä ei kuitenkaan saa näkösälle tänne blogille, jos ei sitten kuvaa soitosta kovettuneita kitaristin sormenpäitä. ;)

Mutta palataanpa otsikkoon: ihastuin tuohon "hippihenkiseen" kukkahuiviin niin älyttömästi, että piti käydä ensin hiplaamassa ja sitten ostamassa se eri reissua. ;) Takki on kans mulle uusi; kirpparilöytö 3,5 e. Eipä paha. Sai siinä sitten huivi ollakin vähän kalliimpi. ;)

Ja käsitöitäkin alkaa taas kohta syntymään. :) En voinut millään vastustaa näitä Puron uusia Luumupuu-lankoja. No, en kyllä edes hirveästi yrittänyt vastustella. ;) Meinasin ensin ostaa saman sarjan sinisävyiset Pakkasyö-langat, mutta kun ne muistutti aika paljon sitä viime vuotista Iltanuotiota, josta mulla on jo villatakki. Samanlaisen sydänneuleen meinasin tikata näistäkin langoista, kun tuo nuttu on ollut minulle kovasti mieluinen. :)


Tänään kolahti postilootaan kaksi ihanaa cd-levyä huutonetistä ostettuna ja Kukunorista tilatut kahdet pelikortit! :) Nämä oli tosi leuhkat! :) Lienenkö kertonut, että vuosia kytenyt intoni kerätä erilaisia pelikortteja on tänä kesänä riistäytynyt täysin käsistä! ;) Nämä pakat olivat järjestysnumeroiltaan 73 ja 74.... ;) Tämä on siis ihan järkyttävää! Miksi hiiskatissa ihmisellä on hamsterin geenit! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti